obchodni-podminky e-shop | steampunk, gothic, post apo, street, emo, punk | alterNEO
jazyk

měna

košík
Váš košík je prázdný

BROWSE

 


PODPORUJEME banner banner

obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.alterneo.cz, který provozuje firma (fyzická osoba) Michal Klus. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dále jen provozovatel) a kupujícího (dále jen zákazník).

 

1.   Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.alterneo.cz jsou závazné. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jakož i reklamačním řádem, a že s nimi souhlasí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva při nákupu v e-shopu se uzavírá okamžikem odeslání objednávky. Provozovatel musí dodat produkt, který si zákazník objednal. Jedinou výjimkou je vyprodání zásob.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

Místem dodání zboží je adresa dodání uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, a jeho následným převzetím.

 

2.   Reklamace a výměna zboží

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetového obchodu www.alterneo.cz a právním řádem platným v ČR s ohledem na změny dané Novým občanským zákoníkem. Záruční doba pro spotřebitele je podle občanského zákoníku minimálně 24 měsíců od převzetí zboží.

Postup při reklamaci zboží řeší podrobněji reklamační řád, lze jej však shrnout takto:

1. informujte nás neodkladně o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně a uveďte Vaší představu o nápravě (výměna zboží, oprava, sleva, vrácení peněz - ostoupení od smlouvy)
2. zboží zašlete s dokladem o nabytí jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3. do zásilky nebo emailu uveďte důvod reklamace a Vaší představu o nápravě (výměna zboží, oprava, sleva, vrácení peněz - odstoupení od smlouvy)
4. Maximální doba pro vyřízení Vaší reklamace je 30 dní

Náklady na poštovné v případě odůvodněné reklamace či odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě a za zákonem stanovených podmínek hradí provozovatel v nutné výši.
Jestliže zákazník zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který provozovatel nabízí, vrátí provozovatel zákazníkovi náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Kupující má právo podle § 1829 odstavce 1 Nového občanského zákoníku (Zákona 89/2012 Sb.) od koupě odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí.

Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez jakýchkoliv známek užívání nebo opotřebování odeslat na vlastní náklady zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží, prodávající nejpozději do 10 dnů zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku včetně nákladů na poštovné předem dohodnutým způsobem. Žádné zásilky, které posíláte na adresu prodávajícího, nesmí být poslány na dobírku. Tyto zásilky nepřevezmeme.

 

Zboží lze reklamovat u provozovatele dle podmínek reklamačního řádu u prodejce:

Jméno a příjmení: Michal Klus

Adresa: Borovského 827/16, 734 01, Karviná - Ráj

IČ: 65500717

 

3.   Práva a povinnosti prodávajícího:

Provozovatel má právo odmítnout objednávku, pokud zákazník nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
Provozovatel má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nebo nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.
Veškeré osobní údaje poskytnuté při odesílání všech formulářů na našich webových stránkách jsou důvěrné (viz. Ochrana osobních dat).

 

4.   Práva a povinnosti zákazníka:

Zákazník je povinen uvést správné údaje, včetně úplné poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
Zákazník je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením (odesláním).
Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit zboží do 14-ti dnů od doručení.

 

5.   Dodací a platební podmínky:

  • MOŽNOSTI PLATBY – ČESKÁ REPUBLIKA

Způsob platby Doprava Doba dodání Cena
Dobírka u zboží v hodnotě
do 2 000 Kč
ČP
2-4 dny (po-pá) 35Kč
Česká pošta Balík Do ruky ČP
1-2 dny (po-pá) 140Kč
Česká pošta Balík Na poštu ČP
1-2 dny (po-pá) 140Kč
U zboží v hodnotě
nad 2 000 Kč
ČP dle způsobu doručení zdarma

 

Pokyny k platbě:

Č.účtu : 2000120191 / 2010

Banka : Fio banka

Částka pro příkaz : Celková cena objednávky včetně dopravného

Variabilní symbol : Číslo objednávky

 

Objednané zboží bude vyexpedováno po připsání platby na výše uvedený účet. Po provedení platby nás prosím informujte emailem popř. telefonicky, aby byla zásilka co nejdříve vyexpedována.

 

  • MOŽNOSTI PLATBY – SLOVENSKO

Způsob platby

Doprava

Doba dodání

Sleva na dopravu

Bankovní převod

4 Euro

4-6 pracovních dnů (po-pá)

Při objednávce nad 80 Euro ZDARMA

Dobírka

2 Euro

4-6 pracovních dnů (po-pá)

Při objednávce nad 80 Euro ZDARMA

 

  • MOŽNOSTI PLATBY – POLSKO

Způsob platby

Doprava

Doba dodání

Sleva na dopravu

Bankovní převod

10 zł

4-6 pracovních dnů (po-pá)

Při objednávce nad 350 zł ZDARMA

 

  • MOŽNOSTI PLATBY – PAYPAL

Při platbě přes Paypal si účtujeme 3% z ceny navíc (poplatek za přijetí platby).

 

Pokyny k platbě:

Číslo účtu: 2000120191 / 8330

Banka : Fio banka

SWIFT: FIOBCZPPXXX

IBAN : CZ6020100000002000120191

Částka pro příkaz: Celková cena objednávky včetně dopravného

Variabilní symbol: Číslo objednávky

 

Objednané zboží bude vyexpedováno po připsání platby na výše uvedený účet. Po provedení platby nás prosím informujte emailem popř. telefonicky, aby byla zásilka co nejdříve vyexpedována.

 

Dodací podmínky

Zásilky z www.alterneo.cz dodáváme v rámci České republiky, Polska a Slovenské republiky. V případě bezhotovostní úhrady za zboží expedujeme zásilku po připsání částky na náš bankovní účet. Z důvodů velkého zájmu o zboží může dojít ke zpoždění dodání. V takovém případě má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. O zpoždění dodávky nebo  vyprodání zboží budete informováni emailem nebo telefonicky. V případě vyprodání zboží si prodávající vyhrazuje právo od smlouvy odstoupit. Děkujeme za pochopení.

Místem plnění je adresa dodání, kterou kupující vyplnil při odesílání objednávky z našeho internetového obchodu. Objednané zboží v ceně nad 2000 Kč nebo 75 € dodáváme zdarma.

 

6.   Ochrana osobních údajů:

Provozovatel internetového obchodu www.alterneo.cz se zavazuje, že získané osobní údaje budou zpracovávány výhradně ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a budou použity pouze pro bezproblémový chod internetového obchodu. Získané údaje nebudou poskytnuty třetí straně s výjimkou údajů potřebných pro doručení zboží, které budou předány přepravní společnosti. Vaše data tedy budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím.

 

7.   Provozovatel a jeho kontakty:

Jméno a příjmení: Michal Klus

Občanství: Česká republika

Adresa: Borovského 827/16, 734 01, Karviná - Ráj

IČ: 65500717

Email: michalklus@ghostshape.com

 

Reklamační řád

Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád v souladu s ustanoveními Nového občanského zákoníku (Zákona 89/2012 Sb.) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, upravuje způsob a základní podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky spotřebitelem.

Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době nebo se jedná o rozpor s kupní smlouvou.

Záruka

Na všechny výrobky je kupujícímu poskytována záruční doba v délce 24 měsíců od převzetí zboží. Jestliže se objeví vada výrobku v záruční době, zašlete výrobek spolu s dodacím listem nebo jiným dokumentem prokazujícím zakoupení zboží v našem obchodě (nebo jeho kopií) a uveďte popis vady a Vámi požadovaný způsob řešení reklamace. V jiném případě bude reklamace řešena v souladu se zákonem.

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. O vyřízení reklamace Vás budeme e-mailem či telefonicky informovat. Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Dále na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním a na závady způsobené nesprávnou údržbou a používáním výrobku.

Záruka se tedy nevztahuje na:

1. vady vzniklé běžným používáním (např. změna materiálu úměrná délce užívání)
2. nesprávným použitím výrobku
3. nesprávným skladováním
4. nesprávnou údržbou

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace zaniká nárok zákazníka na jakoukoliv náhradu nákladů souvisejících s vyřízením reklamace.

Práva plynoucí ze zákonné záruky

Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou v délce 24 měsíců.

Podle charakteru vady má spotřebitel při uplatnění záruky následující práva:

  • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy

  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy

  • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

Rozpor s kupní smlouvou

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Pokud jste obdržel(a) od našeho zásilkového obchodu jiný výrobek, než jste si objednal(a) (neúmyslná záměna při balení výrobků), nebo jste obdržel(a) výrobek vadný, zašlete nám jej zpět, nejlépe v původním obalu spolu s dodacím listem (nebo jeho kopií) a uveďte popis vad. My Vám bezplatně zašleme výrobek správný (resp. bezvadný).

Při zasílání zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě (např. vhodným obalem pro zaslání vyztužené podprsenky je krabice nikoli obálka). Zákazník doručí reklamované zboží na vlastní riziko, na adresu prodejce.

 

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu shop@alterneo.cz.
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republiky.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.